Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2017.07.03.

««« Előző nap



FELTÖLTÉS ALATT



MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?










LIBERTY TIMES NET
http://ent.ltn.com.tw/news/paper/1115606





金泰希養胎愛撒嬌 傳訊息給Rain「孩子說想爸」


2017/07/03 06:00




金泰希(右)今年1月嫁給小天王Rain。


南韓自然美女金泰希,今年1月嫁給小天王Rain,夫妻倆趕進度,在蜜月時就順利懷上小寶寶,5月證實已懷孕15周,近日綜藝節目《星星Talk Show》公開2人浪漫的愛情故事和新婚生活,還曝光了金泰希當了準媽媽後,越來越會撒嬌了。

節目指出,金泰希近期專心養胎,Rain則努力工作賺奶粉錢,而懷孕後的她變得很會撒嬌,常在Rain工作的時候傳訊息說:「孩子說想爸爸了。」小倆口互動超甜蜜。(文:記者羅子欣)




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése