Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN KRÓNIKA: 2012.01.01.

««« 2011.12.31.
2012.01.02. »»»







MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?






A NAP EGYÉB HÍREI ÉS ESEMÉNYEI:

- Star News - 비, 저스틴 비버와 美MTV '패셔니스타' 선정





STAR NEWS






비, 저스틴 비버와 美MTV '패셔니스타' 선정

기사전송 2012-01-01 14:04 최종수정 2012-01-01 14:09



[머니투데이 스타뉴스 박영웅 기자]

MTV STYLE


가수 겸 배우 비가 군 복무 중에도 패셔니스타로서 전 세계의 주목을 받았다.

비는 최근 미국 음악채널 MTV 내 뷰티 및 패션 네트워크 사이트인 MTV 스타일이 선정한 최고의 남자 패셔니스타(The Best Men’s Fashion of 2011)로 뽑혔다.

MTV 측은 비의 군 복무 사실을 전하며 그의 패션 감각과 옷차림에 대해 소개했다. 공개된 사진 속 비는 브라운 색상의 베스트와 재킷 등을 매치해 남다른 패션센스를 뽐내고 있다.

이로써 비는 함께 소개된 인기 힙합 프로듀서 패럴 윌리암스, 아이돌 스타 저스틴 비버, 디자이너 제레미 스캇, 힙합 뮤지션 칸예 웨스트 등의 팝스타들과 어깨를 나란히 하게 됐다.

지난 10월11일 현역으로 입대한 비는 1월18일 군 생활 100일째를 맞는다. 신병교육대에서 사격과 내무 생활 등 우수한 성적으로 퇴소한 비는 현재 5사단 신병 교육대 조교로 복무 중이다.














































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése