Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN NAPTÁRA: 2016.08.06.

««« Előző nap



MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?


Az Endless August forgatásán dolgozott Sanghajban.




Rain még meg sem tudta köszönni a japán Cloudok vendéglátását, amikor máris ott volt a RainBar China újabb adománya. Fogalmam sincs, hogy ezt a kínai rajongók hogyan csinálják, de aztán senki ne tegye szóvá, ha a forgatás végére Rain szépen kigömbölyödik :)



RAINBAR CHINA
Credit: Rain吧中国云官博 Weibo


#Rain郑智薰回来吧大叔##八月未央Rain郑智薰##RAIN-JIHOON##回来吧大叔#电视剧八月未央的拍摄如火如荼的进行,通过Rain吧管理组负责云的沟通协调,几位来自外省的小伙伴儿齐心协力,代表Rain吧中国云自费为@RAIN-JIHOON 送上应援[下雨]意 大利进口矿泉水和来自西藏的冰川泉水;北京老字号同仁堂的凉茶、信远斋的桂花酸梅汤;继以瑞蚨祥绸缎包裹的铜胎掐丝珐琅铜火锅之后,再次以瑞蚨祥丝绸金色 龙凤呈祥枕套做包裹的各类进口零食和地方特产;进口樱桃可乐,还有可口可乐公司出品的维他命龙卷C火龙果口味饮料一并送上;美国进口车厘子、进口橙、菠 萝、水蜜桃和柠檬,源源不断的为他补充维生素C。[浮云]感谢所有在炎炎夏日辛苦采购并长途运输,默默付出不求回报的云亲们,为你们点赞[good]代表Rain吧中国云的应援还将继续!敬请期待
















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése