Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN NAPTÁRA: 2016.05.03.

««« Előző nap                                                                                                                                                  Következő nap »»»




MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?

A Weibóra feltett képek szerint egy szöuli étteremben járt néhány ember társaságában, akik talán a barátai, de a közös étkezés éppúgy lehetett munkamegbeszélés is.



PRIVATE LIFE

Egy szöuli étteremben készültek a képek:







MÉDIA



http://mp.weixin.qq.com/s?__biz=MzAwNDQ5NTUxNQ==&mid=2698240217&idx=2&sn=65731d2dd2763a4310a08ec5ea1d67e9&scene=1&srcid=0503lcgdhPr30CL1J9bjw8Sd#rd

空中银河影业荣获电视剧《八月未央》独家商务权
2016-04-25 空中影视
由康曦影业、空中银河影业联合出品的青春爱情大剧《八月未央》将于今年6月底开机。


电视剧《八月未央》改编自安妮宝贝首部同名小说散文集,其中虚构和纪实的部 分文字比例相当,执着于低调的清冷风格,原著中诠释了宿命无常,爱情与死亡的凄美故事更是许多80后、90后集体的青春回忆。作为内地最先进入200万身 价的女作家,安妮宝贝虽名声在外,其作品却一直待字闺中。而她最著名的一部小说《八月未央》要改编电视剧的消息一经传出,立即引发粉丝和网友广泛关注, 《八月未央》散文式的短篇幅爱情故事究竟将会怎样进行改编呢,着实令人期待。











































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése