Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN NAPTÁRA: 2015.05.18.

««« Előző nap                                                                                                                                                  Következő nap »»»



MÉDIA


YONHAP NEWS

Forrás: http://news.nate.com/view/20150518n25535



롯데호텔부산 비 등 한류스타 앞세워 엔저 돌파한다




지난 3월 롯데호텔부산에서 열린 이준기 팬미팅 <롯데호텔 제공>



(부산=연합뉴스) 조정호 기자 = 롯데호텔부산이 엔저로 말미암은 부산 관광시장 위축 현상을 타개하려고 한류 스타를 활용한 마케팅에 주력하고 있다.

롯데호텔부산은 새 홍보모델로 한류스타인 비, B1A4, 방탄소년단, 보이프렌드, 빅스를 위촉했다고 18일 밝혔다.

이들은 앞으로 1년간 각종 행사 등에서 부산롯데호텔을 홍보하고, 호텔 측이 마련하는 한류 스타 이벤트 등에 참여하게 된다.

이 호텔은 올 연말까지 부산에서 4차례, 서울에서 3차례 한류스타와 일본 팬이 만나는 팬미팅을 열 예정이다.

이에 앞서 롯데호텔부산은 김수현, 이민호, 빅뱅을 비롯한 여러 한류 스타를 홍보모델로 위촉한 바 있다.

이 호텔은 한류 스타들이 참여하는 팬미팅을 호텔에서 진행하면서 서일본에 집중된 일본인 부산 관광시장을 도쿄와 나고야 등지로 확대한다는 계획이다.

김성한 롯데호텔부산 총지배인은 "지난해 장근석, 빅뱅, 이민호, 이준기, 김정훈 등 한류 스타가 참여하는 팬미팅을 5차례 열어 3천500여 명에 달하는 일본 팬이 부산을 방문했다"며 "엔저로 인해 부산을 방문하는 일본인 관광객이 감소한 것을 고려하면 한류 마케팅은 큰 성과를 거둔 편"이라고 말했다.

한류 스타 마케팅은 부산지역 관광업계에도 상당한 영향을 미치는 것으로 나타났다.

롯데호텔부산에 따르면 팬미팅이 열릴 때마다 일본인 관광객들이 200∼1천800여개 객실을 사용한다.

이 중 40%만 롯데호텔부산을 이용하고 나머지는 부산 시내 다른 호텔을 숙소로 사용했다고 한다.

롯데호텔부산 관계자는 "2박 3일 일정 중에 2일차 저녁시간 한류 스타를 만나고 그 외 시간에는 남포동, 광안리, 해운대 등 부산의 주요 관광지를 둘러보고 부산의 유명 먹거리를 체험하거나 전통시장, 백화점, 면세점 등지에서 쇼핑을 한다"고 말했다.

ccho@yna.co.kr

A cikknek nem készült angol fordítása, a témája a Lotte Hotellánc gazdasági helyzete és Busan idegenforgalmának fellendítése, főként a japán turizmus erősítésével. Ezt célozza a celebritások nagyköveti felkérése is. A fotók március 26-án készültek, Rain nagykövetté választásának bejelentésén.






































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése