Végtelen erőfeszítés, végtelen kitartás, végtelen szerénység. (Rain vezérelve)

Tudtam, hogy ránézésre nem tűnök valami nagy számnak, a megjelenésem sem túl vonzó, de a bensőm elég rendkívüli. Minden színpadra lépés előtt azt mondom magamnak, hogy én vagyok a legjobb, és minden előadás után ugyanúgy azt, hogy nem én vagyok. Ezért minden fellépés előtt 120 százalékosan kell felkészülnöm, hogy az előadáson 100 százalékos teljesítményt tudjak nyújtani. Ennek érdekében minden álló nap folyamatosan képzem magam. Már nagyon hosszú ideje alváshiányban szenvedek, mert ha éppen nem dolgozom, akkor vagy edzek, vagy a koreográfiákat és a dalokat próbálom. Éppen úgy, mint a filmfelvételek idején, ha valamit nem csináltam jól, képtelen vagyok aludni. Akár színészként, akár énekesként, a legjobbat kell tudnom kihozni magamból. De nem kell aggódni, hogy most nincs elegendő időm az alvásra, jut arra majd bőven a halálom után. (Rain)

Ez a fiatalság, ez az egészség... és a túlcsorduló önbizalom... az erőfeszítés, amit az oly hihetetlen előadásai sikeres megvalósításáért tett... és a tehetség, amit felmutat, ezek töltenek el spontán tisztelettel engem. Azt gondolom, hogy a történelem a fontos személyiségek között fogja jegyezni. Úgy, mint aki színészként és zenészként egyaránt sikeres lett. ...
Ami igazán meglepő Ji-hoonban, az az, hogy egyfajta düh, bosszúvágy és szomorúság, az összes efféle sötét, komor negatív motiváció az ő esetében rendkívül optimista és derűs módon ölt testet.
(Park Chan-wook rendező)

RAIN NAPTÁRA: 2016.02.04.

««« Előző nap                                                                                                                                                  Következő nap »»»




MIT CSINÁLT RAIN EZEN A NAPON?


Nincs információ, valószínűleg a forgatáson dolgozott.







MÉDIA


1.
SHANGHAI TV WEEKLY - INTERVIEW

Forrás: http://weibo.com/ttarticle/p/show?id=2309403938872663872754






Rain—半瓶白酒,不误身材

_N無限N_ 2016-02-04 19:04:46


《上海电视周刊》专访 (文/吴翔 摄影/石磊)


Rain来了!

2月8日大年初一,他将出现在东方卫视春节盛宴《春满东方——2016新春群星大联欢》上,据说要和鸟叔同台献艺。

在中国过年,怎么能不喝酒?Rain说每到中国任何一地,粉丝们都会送他当地好酒,就算半瓶白酒下肚,也不耽误他练就一身肌肉。喝酒的没醉,看的人醉了!







【音乐,我要为中国歌手做制作人】

刊:从去年到现在,你一直在忙着进行“王者归来”的巡回演唱会,应该是从部队退役之后第一次做这么大型的演唱会,有什么特别的感受吗?

R:是的,在中国好几座城市都举行了演唱会,还有计划去北美、日本继续举办。今年,我还准备出一张中文专辑。

刊:上一张专辑你亲自操刀作词作曲和制作,以后会往制作人方向发展吗?

R:目前我更多地参与专辑的制作部分,不仅是为自己,也是为了培养新的歌手,也包括中国的歌手,我特别希望能为中国的好歌手做音乐制作人。

刊:2016年的工作重心会放在音乐,还是电影、电视?

R:目前主要的工作是专辑的制作,其实无论电影电视还是音乐,我都想带给大家高品质的作品。









【电影,我还是想拍爱情故事】

刊:去年,除了演唱会之外,你主演的《克拉恋人》在中国取得了非常不错的收视成绩,有没有再接中国电视剧或者电影的打算?

R:最近我正在拍一部韩国的电视剧(SBS水木剧《回来吧大叔》,饰演百货公司美男店长),应该在今年五、六月,中国的观众也可以看到了。今年还有计划参加一部中国电影的拍摄。

刊:现在接拍电影和电视剧更倾向于选择什么题材的?

R:我特别想做关于舞台的电影,学院风的那种。我想把我做歌手的经历、在学舞蹈时的经验拍出来分享给大家。

刊:这么说,你应该不只是想当主演,而且会参与到幕后的工作中?

R:是的,我不仅要在台前表演,也要在幕后参与更多的策划工作。

刊:有没有什么特别想尝试的角色?

R:我还是想拍爱情故事。












【和郎朗早就惺惺相惜】

刊:在“郎朗和他的朋友们”的演奏会上,你和郎朗的合作还挺让人吃惊的,你们是怎么发展的友情呢?

R:之前我们并不认识,我只知道他是世界级的钢琴家,他也看过我的表演,但从来没有合作过,这是我们第一次合作,感觉还不错的。

刊:有特别想跟哪个中国的艺人合作吗?音乐或者演戏?

R:这个倒没有特定的一个人,中国有很多优秀的艺人,我都想和他们合作。







【粉丝送白酒,我一次能喝半瓶】

刊:前面你提到在中国几座城市进行巡演,有没有遇到特别难忘的故事?

R:在沈阳和武汉的时候,可能那边的演唱会没有那么频繁,所以观众特别热情。一般来说,我每次演唱会结束,都会去后台感谢一下工作人员,那天因为观众太热情了,我根本就挤不进去。

刊:中国粉丝给你留下最深的印象是什么?

R:最近我喜欢喝中国的白酒,所以我每到中国的一座城市,歌迷都会送给我当地特产的白酒。

刊:喝白酒很厉害哦,你酒量怎么样?

R:一次可以喝半瓶。

刊:你热爱健身,会不会因为健身,就忌口?

R:不会的,我不会放弃美食。

刊:平时为了保护自己的好身材,有什么特别的健身方法吗?

R:每天都要运动一个小时到一个半小时,是持续不停的。

刊:来中国过年,都要发红包的,你们过新年的时候发红包吗?

R:在韩国,我们也发红包的。我们过新年最重要的一件事情是一定要吃年糕汤,这寓意着我们又长了一岁。




2.
IN SHANGHAI MAGAZINE


















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése